1/12/2016

Magic Box | KONKURS




Dzisiaj trochę inaczej. 
Zauważyłam, że od pewnego czasu bardzo modne i popularne stały się tak zwane 'lace bra'. Na Instagramie czy Tumblr aż roi się od fotek z hasztagem #lacebra. Tak więc i ja zapragnęłam mieć jeden taki w swojej szafie. Poszukiwania nie trwały długo ponieważ na polskim rynku znajduje się kilka marek, które produkują właśnie takie rzeczy. Cała szczęśliwa, że znalazłam to czego szukałam, pędzę aby zamówić biustonosz, lecz gdy zobaczyłam cenę ( często ponad 150zł ) omal nie spadłam z krzesła. Tak też zakończyły się moje marzenia o takim cacku, które będę mogła ubrać do ładnej koszulki z głębokim dekoltem czy luźnej bokserki. 

Jednak pewnego dnia natknęłam na w internecie na firmę magicboxshop.pl która właśnie trudzi się szyciem takich cudów i nie tylko. Zdziwiły mnie również niskie ceny bo w porównaniu do innych sklepów tego typu to ceny wydają się całkiem przystępne. Przyznacie, że jest różnica między 150zł a 60zł czy nawet 30zł za jedną sztukę!
Niezwłocznie więc napisałam do tej firmy i mam oto te małe cudeńka. Więc jeśli tylko szukacie czegoś w tym stylu czy to dla siebie czy na prezent to już wiecie gdzie się udać. Mam nadzieję, że pomogłam komuś w poszukiwaniach i w zaoszczędzeniu kilkudziesięciu złotych. A teraz; 



Razem z Magic Box mamy dla was 
KONKURS!
Do wygrania 2x dowolny stanik firmy Magic Box.
Co zrobić aby wziąć udział? 

Wystarczy wejść na mojego instagrama:

Udostępnić zdjęcie konkursowe: >link<
W opisie zdjęcia umieścić hasztag, oznaczyć sklep i mnie: #KonkursMagicBox  @magic_boxshop
Oraz oznaczyć nas na zdjęciu: @martynaczarnynoga i @magic_boxshop
(tak jak przykład poniżej)


Tak otagowane zdjęcie wrzucić na swojego instagrama i tyle!
Konkurs trwa tydzień. Zdjęcia można wrzucać do 19.01.2016r. do godziny 23:00.
 W następną środę odbędzie się losowanie dwóch zwycięzców, do których powędruje wybrany przez nich staniczek.
 Śledźcie dokładnie mojego instagrama, aby dowiedzieć się kto wygrał! 
(Każdy może dodać zdjęcie tylko raz!)

POWODZENIA! 











12 komentarzy:

  1. Staniki są piękne ale zamawiałam od nich stanik w ponad miesiąc temu - niestety, zapięcie to była jakaś kpina, czekam na nowy już ponad 3tyg i dalej nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia pisz do nas pilnie meila, sprawdzimy co się dzieje.

      Usuń
  2. ładna, tania bielizna, ale gorzej z samą firmą. 3 razy wysłali mi nie taki stanik, miał być uszyty na miarę, a wymiary nie zgadzały się ani razu. staniki były także nierówno uszyte lub uszyte tak, że miały dziury. na odpowiedź o swój produkt także trzeba długo czekać... lepiej zapłacić kilkanaście zł więcej i mieć pewność jakości produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o ponowny kontakt, postaramy się to naprawić. Oczywiście "nierówno uszyty oraz "dziury"" to jedynie wypadek podczas szycia, za który niezwykle przepraszamy. Postaramy się jeszcze skrupulatniej wszystko sprawdzać przed wysyłką.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ja również nie polecam tej firmy, to co otrzymałam przy biuście 70D (oczywiście podałam wymiary w centymetrach) było totalną porażką... Szczerze? Nie był dobry nawet dla mojej siostry, która ma tradycyjne 70A, przypuszczam, że ucieszyłaby się z niego moja 4 letnia siostrzenica :D Jeśli chodzi o wykonanie stanika - PORAŻKA, nie równo uszyty, brak zapięcia mimo, że obiecano mi, że będzie, te paseczki nad miseczką, które tak uroczo na zdjęciu wyglądają były twarde jakby wykonane były z jakiegoś plastiku...O kontakcie późniejszym wcale nie wspomnę, 5 tygodnie czekania na poprawkę, która nie nastąpiła, byłam zmuszona żądać zwrotu pieniędzy (z tym wyjątkowo nie było problemu, ale ostrzegam trzeba dzwonić, dzwonić i jeszcze raz dzwonić, nie odpisują w tych sprawach)... NIE POLECAM i wciąż ubolewam jak można tak traktować klientów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam przykro że miała miejsce zaistniała sytuacja. Najmocniej za to przepraszamy. Robimy co możemy aby wszystkie rzeczy były wykonywane z jak największą starannością jednak czasami każdemu zdarzają się błędy. Nasz system obsługi klienta również został już poprawiony także mamy nadzieję że wszystko będzie obecnie oraz w przyszłości funkcjonować jak powinno. Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za uwagi, zawsze bierzemy je pod rozwagę i staramy się wprowadzać zmiany na lepsze.

      Usuń
  5. Ja na swój czekałam około miesiąc. Niestety jakoś jest baardzo kiepska..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielizna wygląda bardzo ładnie :) szkoda że konkurs na instagramie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nic trudnego zeby założyć konto tylko na potrzeby konkursu :)

      Usuń
  7. Również mam problem z Magic Box. Zamówiłam stanik we wtorek, dokonałam przelewu w środę rano, a gdy zaloguję się, to status zamówienia pokazuje mi, że moje zamówienie nie jest opłacone. Sprawdzałam 10 razy dane i jest okej. Mam nadzieję, że ta kwestia się wyjaśni i będę szczęśliwą posiadaczką biustonosza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mat! Stu lat, wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia w życiu, samych świetnych zdjęć - i żeby Nikon w końcu stracił trochę zer!

    OdpowiedzUsuń