6/04/2015

Truskawki, jogurt i otręby - Czyli idealny deser! | #AkcjaMotywacjaMat


'Idealny deser dla wszystkich dbających o figurę!'



Skoro już ćwiczymy, jemy zdrowo to mam dla was propozycję lekkiej a zarazem bardzo sycącej przekąski która idealnie nadaje się na podwieczorek, drugie śniadanie lub późną kolację. Ja wybrałam opcję z truskawkami, ale wy możecie robić to z dowolnym owocem, najlepiej tym, który najbardziej lubicie. Można również zastąpić owoce bakaliami i orzechami. 
Dlaczego ten 'deser' jest tak dobry? Ponieważ połączenie jogurtu naturalnego + otręby, bardzo mocno przyspiesza nasz metabolizm, co pomaga w chudnięciu. Ale nie o dietę tutaj chodzi a o zdrową przekąskę, którą zastępujemy podjadanie czekolady czy czipsów. W dodatku, przygotowanie tego posiłku to kwestia kilku minut o ile mamy wszystkie składniki. A potrzebne nam są: 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Truskawki (lub dowolny owoc, np. pomarańcza, mandarynka, banan, jagody, albo bakalie i orzechy) ilość według uznania
* Jogurt Naturalny  ~150gram
* Otręby  ~1,5 łyżki stołowej 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak oto przygotowany nasz deser możemy schłodzić w lodówce, wtedy będzie idealny na nadchodzące upalne dni. Słodycz owoców zastępuje nam dodawanie cukru, w ostateczności możemy dodać łyżeczkę miodu dla podkręcenia słodkości dania. Takie danie, popite szklanką wody sprawia, że nie jesteśmy głodni przez długi czas, gdyż otręby 'puchną' w naszym żołądku, dając uczucie sytości jednocześnie przyspieszając nasz metabolizm!





Mam nadzieję, że ten deser przypadnie wam do gustu. Jeśli macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na niskokaloryczne przekąski to piszcie w komentarzach! 
Jednocześnie chciałam napisać, że bardzo cieszę się z faktu, że coraz to więcej osób dołącza się do mojej akcji #AkcjaMotywacjaMat która trwa od poniedziałku. Nawet nie wiecie, jak miło jest mi na sercu, gdy widzę kolejne wasze zdjęcia z hula hop, ze zdrowym jedzeniem czy na rolkach otagowane hasztagiem #AkcjaMotywacjaMat (Serdecznie zachęcam do tagowania waszych zdjęć na Instagramie, wtedy chętnie wejdę skomentuję i zobaczę wasze postępy!) Również dziękuję za wszystkie miłe słowa dotyczące motywacji! Na wszystkie pytania odpowiem na moim asku!
Życzę wam dużo samozaparcia i radości w dążeniu do perfekcji! 
Pozdrawiam serdecznie ~`Mat



J E Ż E  L I   P O D O B A   C I   S I Ę   T E N   P O S T   K L I K N I J   P O D O B A   M I   S I Ę   P  O  N  I Ż  E  J

16 komentarzy:

  1. Juz wiem co będę jutro jeść! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Martyna najlepsze co może być !!! :* świetne zdjęcia :* a te ostatnie to obiektyw makro?

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wszystkie robione telefonem ale tak ostatanie z obiektywem makro :)

      Usuń
  3. ale pyszności <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia pokazały tą przekąskę najsmaczniej! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi smacznie, koniecznie muszę spróbować! i pochwalić się muszę, że kilogram już za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda smakowicie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj jadłam coś podobnego! Jogurt naturalny, truskawki i banan - równie pyszne drugie śniadanko :)
    Niby proste, a tak bardzo smaczne i ZDROWE! Pychotka :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie, ciekawe czy tak samo smakuje, bo jakoś te otręby mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby banalnie, ale pysznie! <3 Ja na "deser" lubię robić owocowe koktajle, ewentualnie piekę coś zdrowego, np. marchewkowe muffiny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za ten prosty przepis

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za ten prosty przepis

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za ten prosty przepis

    OdpowiedzUsuń