6/04/2018

Wieczór panieński Pauli!




Piękny wieczór panieński Pauli to również ogromne zaskoczenie dla mnie! Idealna pogoda, idealne miejsce, idealne dziewczyny! Czyli idealny wieczór! Wielkie brawa dla siostry Pauli i przyjaciółek, które wszystko zorganizowały i zaplanowały. O dekoracji stodoły i okolicy już nie wspomnę. Gratuluję pomysłu na dość nietypowe miejsce na szalony wieczór panieński. Świetnie wykorzystane i zagospodarowane rustykalnego miejsca nieopodal rodzinnego domu Panny Młodej. 
Mam nadzieję, że dziewczyny bawiły się równie dobrze jak ja! Jest mi bardzo miło, że mogłam uwiecznić ten cudowny dzień, którego chyba żadna z nas długo nie zapomni.  Mam nadzieję że nie jestem jedyną osobą, która lubi takie klimaty. Poza tym, co tu dużo mówić. Zobaczcie sami!









2 komentarze:

  1. Coś wspaniałego! Cudowny klimat :) A te długie włosy Pauli tak bardzo wpisują się w tą aurę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi się podoba chyba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń