9/01/2017

Sonia & Ariel - sesja narzeczeńska





Długo zastanawiałam się co napisać o tej sesji. Że jest piękna? wyjątkową? Tak to prawda, ale nie to jest w niej najlepsze. Najwspanialsze w tym wszystkim było zaangażowanie płynące z obu stron. Uwielbiam, gdy para ma swoje pomysły, swoją wizję jak to wszystko ma wyglądać. Gdy nie boi się powiedzieć czego ode mnie oczekuje. To ułatwia moją pracę i zarazem sprawia, że współpraca staje się dużo łatwiejsza. Czasem bywa i tak, że para nie ma 'pomysłu na siebie'. Wtedy staram się im pomóc i doradzić co nieco. Jednakże tutaj nie musiałam robić praktycznie NIC! Duet Sonia & Mama Aneta, które na co dzień prowadzą studio dekoracji ślubnej Odcień Bieli  po prostu przeszły same siebie. Gdy przyjechałam na miejsce sesji, przez pierwsze kilkanaście minut nie potrafiłam uwierzyć, że będę miała okazję TO fotografować. 'TO' mam na myśli każdy szczegół, który idealnie pasował do całości kompozycji. Niektórzy wiedzą, że uwielbiam klimat boho, więc możecie sobie wyobrazić jak bardzo byłam szczęśliwa widząc piękne kwity, wianek, czy sukienkę Sonii. 
Aż ciężko mi uwierzyć, że to dopiero sesja narzeczeńska. Nie umiem doczekać się Waszego ślubu! A także sesji ślubnej!
To była pierwsza moja sesja w takim wydaniu i wiem, że zapewne jeszcze długo czekałabym na coś takiego, gdyby nie zaangażowanie tej wspanialej pary. Piękni, młodzi z pozytywną energią. Fajnie jest pracować z kimś z kim możesz porozmawiać praktycznie o wszystkim. Wtedy praca przestaje być pracą a staje się czystą przyjemnością! 



PS Wybaczcie tak dużą ilość zdjęć, lecz ja po prostu nie potrafiłam się zdecydować, więc dodałam praktycznie wszystkie ujęcia z sesji. Enjoy!



 
 



 
 


O dekoracje zadbała firma Odcień Bieli






19 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja i wspaniały klimat! Chyba nie umiem wybrać najlepszego zdjęcia, bo wszystkie są niesamowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Ale cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sesja to coś totalnie wspaniałego! Przepiękne obrazy. :) Faktycznie miejsce cudownie udekorowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście piękna aranżacja. Do wyboru materiału podeszłabym nieco bardziej selektywnie, gdyż wg mnie zdjęć jest za dużo... Niemniej bardzo ładne obrazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż brakuje słów! przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mistrzem w tym co robisz. Podziwiam Cię i jestem z Tobą od paru lat i dzięki Tobie również pasjonuję się fotografią. Mega się jaram, jak widzę to jak się rozwijasz. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko, cudowne zdjęcia, jeszcze ta kolorystyka - no cudowne! obserwuje Cię od dłuższego czasu i muszę stwierdzić że to chyba najlepsza sesja jaką zrobiłaś ;) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta sesja! Ja za miesiąc obchodzę drugą rocznicę ślubu i zastanawiałam się czy w prezencie nie zafundować sobie powtórnej sesji zdjęciowej i zrobić z niej pięknego albumu. Już nawet w internecie przeglądałam ranking pożyczek , bo chciałabym zrobic męzowi niespodziankę, a mamy wspólny budżet i na pewno zauważy, jak zniknie większa gotówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olbrzymie wrażenie robią te zdjęcia :D Gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja! My z moi mężem właśnie dochodzimy do siebie po ślubie i podróży poślubnej i będziemy powoli zabierać się do sesji. Czekamy jeszcze na trochę bardziej zimową atmosferę bo chcemy naszym rodzicom oraz rodzicom chrzestnym w prezencie na gwiazdkę i w ramach podziękowań podarować nasz ślubne albumy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna para, piękna sesja = sukces murowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brakuje słów! Para jest cudowna, a zdjęcia jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia bardzo piękne widać, że fotograf ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się prezentują, bez dwóch zdań :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w dzisiejszych czasach każdy chyba zajrzy choć raz na tą stronę

    OdpowiedzUsuń