8/18/2017

♥ Rodzinna sesja - Paulina, Marcin i Marcelinka ♥



Tak jak już wspominałam na Facebooku, towarzyszę moim ulubionym modelom od sesji narzeczeńskiej. Ich ślub był dla mnie niezwykle wyjątkowy i zapewne zostanie w mej pamięci już do końca życia.
 Ostatni miałam przyjemność fotografować nową członkinię rodziny, która już prawie kończy roczek! Wiem, wiem... ilość zdjęć jest ogromna, ale uwierzcie mi nie potrafiłam się zdecydować, więc postanowiłam dodać prawie wszystkie zdjęcia z sesji. I hope you are enjoying!

PS Mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza wspólna sesja! ♥



  


Pamiętajcie, że rodzinne sesje to wspaniały prezent! 
Zapraszam do zapoznania się z ofertą zaproszeń na sesje.
Więcej info: martynaczarnynoga@gmail.com






5 komentarzy:

  1. jestem w szoku jak sliczne i pelne milosci zdjecia ! <3 pozdrawiam!
    https://monikawiecekphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rodzinka i super zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i piękna sesja :D Bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tu zaglądać, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń