11/05/2016

Wyprzedaż książek


Dzisiaj przychodzę do Was z 'wyprzedażą' mojej małej kolekcji. Bardzo nie chciałam tego robić, ale ze względu na przemeblowanie pokoju, zrezygnowałam z kilku szafek na rzecz większego łóżka tak więc moje książki wylądowały na ziemi. Może to nie jest duża ilość książek, ale biorąc pod uwagę rozmiary mojego pokoju to uwierzcie że z trudem znalazłabym miejsce dla 1/4 tej kolekcji.
Druga sprawa jest taka, że każda z tych książek została przeczytana i to często nawet nie raz, więc wątpię, że w przyszłości sięgnę jeszcze raz po listy Johna czy przeczytam po raz czwarty 'Pod Kopułą' więc stwierdziłam, że miło będzie jeśli ktoś jeszcze raz skorzysta z tych książek. Temu też organizuję 'wyprzedaż'. Jeśli książek nie uda się sprzedać to zapewne trafią one do najbliższej szkolnej biblioteki ;) 


Jak kupić? 
Wystarczy, że napiszesz maila pod ten adres: martynaczarnynoga@gmail.com
-W tytule maila wpisując: Tytuł książki + cena
-W treści: adres do wysyłki


Ja natomiast odsyłam maila z numerem konta i czekam na wpłatę :)

> Do każdej ceny należy doliczyć koszt wysyłki: 3zł < 
Przekreślone książki są niedostępne




Jennifer Bebb 'Fotokast w fotografii ślubnej' (50zł)
Moja cena: 25zł


Bill Hurter 'Światło mieszane w praktyce' (39zł)
Moja cena: 15zł


 Don Marr 'Światło zastane w praktyce' (39zł)
Moja cena: 15zł



 Kirk Tuck 'Lamby błyskowe w praktyce' (39zł)
Moja cena 15zł



 Joe McNally 'Uchwycić moment' (50zł)
Moja cena: 20zł



John Lennon Listy (50zł)
Moja cena: 25zł



Jacek Bonecki 'Jak fotografować smartfonem' (34,90zł)
Moja cena: 20zł


 Martyna Wojciechowska 'Kobieta na krańcu świata 2' (60zł)
Moja cena: 25zł



 Martyna Wojciechowska 'Kobieta na krańcu świata 3' (60zł)
Moja cena: 25zł



 Maciej Fraczyk 'Zeznania Niekrytego Krytyka' (35zł)
Moja cena: 12zł



Thirty Seconds To Mars - biografia (30zł)
Moja cena: 12zł


 E L James '50 Twarzy Greya' (39,90)
Moja cena: 13zł



Elizabeth Gilbert ' Jedz, módl się, kochaj' (30zł)
Moja cena 12zł



 Najlepsze Horrory (35zł)
Moja cena: 13zł



 Stephen King 'Pod Kopułą' (49zł)
Moja cena: 20zł 



 Stephen King 'JOYLAND' (35,90)
Moja cena: 16zł



 Stephen King 'Cmentarz zwieżąt' (32zł)
Moja cena: 12zł



Stephen King 'Miasteczko Salem' (36zł)
Moja cena: 14zł



 Stephen King 'Mroczna Połowa' (32zł)
Moja cena: 11zł


 Stephen King 'Łowca Snów' (38zł)
Moja cena: 15zł



 Stephen King 'Ręka Mistrza' (39zł)
Moja cena: 16zł




 Stephen King 'Dallas '63' (49zł)
Moja cena: 22zł



 Stephen King 'Doktor Sen' <twarda oprawa> (41,99zł)
Moja cena: 20zł



2 komentarze:

  1. Ojoj.. Najbardziej interesujące mnie pozycje przekreślone! :(
    Swoją drogą śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem tu częstym gościem.

    OdpowiedzUsuń