2/03/2015

10 marzeń, które chciałabym przeżyć w swoim życiu.



Post nieoryginalny, bo temat jakże znany i lubiany <lol, nie czujesz jak rymujesz xD >, czyli temat spełnienia siebie a dokładniej swoich marzeń. Może nie są to marzenia związane typowo z naszym zawodem czy szkołą, a bardziej takie ogóle. Na pewno, każdy z nas ma ochotę zrobić coś co zapamięta do końca swojego życia. Ja wybrałam te 8 najbardziej najlepszych, które warte są zachodu a już an pewno, umieszczenia w tym poście. No to lecimy z moim 'wish list'!:

1. Skok na bungee.
Tak, wiem takie to oryginalne jak wcale, bo chyba każdy chciałby skoczyć na bungee lub spadochronie. Ja również, ale nie... nie z jakiegoś dźwigu w Zakopanem czy Koszalinie ale z kanionu! Albo wieżowca, o tak to by było godne zapamiętania!

2. Impreza niespodzianka.
Może ktoś z was nie raz miał lub organizował imprezę niespodziankę na urodziny. Ja jak na razie miałam okazję tylko organizować <co również było świetną zabawą dla nas> więc kolejną rzecz, którą chciałabym przeżyć byłaby właśnie taka zabawa na moje urodziny. Ale nie taka ugadana ze mną, ' że niby nic nie wiem ' ale taka impreza niespodzianka z prawdziwego zdarzenia, żebym od początku do końca niczego się nie spodziewała!

3. Swoja własna wystawa zdjęciowa.
Chyba jeszcze nigdy nie wspominałam, że chciałabym mieć swoją własną, wielką wystawę fotograficzną. Taka, którą można by oglądać przez dłuższy czas, a na początku wielkie otwarcie, dużo zaproszonych gości itd. no i najważniejsze, moje prace jako główna atrakcja.

4. Nowy Jork, Los Angeles, Hollywood
Kolejny banał w mojej liście, ale tak, chciałabym zwiedzić te miasta. A jeśli nie uda się wszystkich, to chociaż jedno. Dlaczego? A no taki mój 'American dream'

5. Okładka 
Skoro była już wystawa, było Hollywood to jakże by mogło zabraknąć mojej pierwszej okładki magazynu. Wiecie, obojętne mi to jaka gazeta czy tam magazyn. Liczy się fakt, że jest: pierwsza okładka. <Tak w tym miejscu jestem bliska swojemu 100% spełnieniu>

6. Książka
Właśnie wpadłam na pomysł jak idealnie połączyć moje dwa marzenia. Jak widać od pewnego czasu sobie tutaj coś piszę. Czasem trochę mądrzej, czasem może i mniej, ale słyszę, że podobno 'dobrze mi to idzie' i wiecie co? Nie zamierzam z tego rezygnować. Fotoblog - Facebook - Blog - ? . Może następnym krokiem jest książka mojego autorstwa? Oooo taaak. Książka Czarnynogi + okładka. American dream część 2 co?  Kto wie, może i to kiedyś będzie mi dane. A teraz jedziemy dalej:

7. Letnie Igrzyska Olimpijskie 
Jeśli są tu jacyś moi gorliwi fani, to zapewne wiedzą, że kiedyś biegałam, brałam udział w zawodach i nawet nieźle mi to wychodziło. Tak, wtedy marzyłam o wystąpieniu na Olimpiadzie lekkoatletycznej, która jak wiadomo, jest organizowana co 4 lata. Wtedy liczyłam na tą w 2016 w Rio <No bo który sportowiec, nie marzy?!> ale jednak los chciał inaczej. Kontuzja wykluczyła sport prawie całkowicie z mojego życia, jednakże nie przekreśliła marzeń. Może i wziąć udziału jako sportowiec w Igrzyskach nie wezmę, ale bardzo chętnie zobaczę je na trybunach. Obojętne która, ta w Rio czy ta w 2020, mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane zasiąść na jednym z olimpijskich stadionów i przeżyć letnie igrzyska olimpijskie, może nie tak jak zakładałam w moim początkowym planie, ale jednak być tam. I to się będzie liczyć

8. Tatuaż 
Zrobię sobie kiedyś tatuaż, jestem tego pewna na 99,9% Nie wiem kiedy to będzie, ale wiem, że taka rzecz nie jest impulsywna. Wiem, że jeśli już zdecyduję się na swój tatuaż, to będzie on taki, który symbolizuje, coś ważnego, niepowtarzalnego. Może będzie to jeden z ważniejszych momentów w moim życiu, który właśnie zostanie w taki sposób zapisany, nie na blogu czy w pamiętniku a na moim ciele. Zobaczę. Mam nadzieję, że będzie to tatuaż na jakaś radosną okazję a nie na znak wygranej walki z rakiem <odpukać> Tak czy siak, życzę sobie, aby w moim życiu stało się coś tak ogromnie pozytywnego, abym mogła zrobić sobie tatuaż.

9. Stephen King 
Chciałabym spotkać mojego ukochanego pisarza. No co by tu więcej pisać, może to ze chętnie wypiłabym z nim kawę i zrobiła sobie zdjęcie, ale jak na razie spotkanie wystarczy, może być gdzieś na lotnisku czy coś. Nooo... także słyszysz Wróżko Zębuszko?! Za te moje wszystkie mleczaki do teraz mi lecisz kasę, więc czekam na twój ruch, ale mój windykator Cię dopadnie!

10. Japonia
Chciałabym zamieszkać na tydzień w Japonii. Szybciutko poznać ich kulturę, obyczaje, jedzenie, spakować się w wrócić do domu. Nie wiem dlaczego, ale nie lubię tłocznych miejsce, więc tydzień to mój max! Ale i tak wiem, że byłoby miło!


Dobra koniec tego, schodzimy na ziemię. Oto moje kilka marzeń a może i nawet życzeń, które chciałabym przeżyć w moim krótkim życiu. Mam nadzieję, że chociaż połowę uda mi się zrealizować. Jak zawsze będę dążyć do moich celów i nic nie powstrzyma mnie w ich zrealizowaniu.

PS Przypominam o trwającym konkursie fotograficznym (post poniżej)






J E Ż E  L I   P O D O B A   C I   S I Ę   T E N   P O S T   K L I K N I J   P O D O B A   M I   S I Ę "   P  O  N  I Ż E J 

23 komentarze:

  1. Poznać Japonię w tydzień to za mało ;) I Japonia' to nie tylko Tokio, że wszędzie jest tłoczno, większość miejsc (i to bardzo ciekawych) jest opustoszałych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale napisałam, że chciałabym szybko, czyli tylko trochę poznać, spróbować itd :)

      Usuń
  2. Oo imprezy niespodzianki <3 Ostatnio jedną zorganizowałam i widok zaskoczenia na twarzy koleżanki był bezcenny. Niezapomniane emocje ;)
    Jezu, ja bym się wolała nie przyznawać do moich marzeń, bo wszyscy by mnie wzięli za nienormalną. Na tej liście musiałoby się znaleźć np. coś w rodzaju: mieszkać tydzień z cyganami :P A co do książki - mam ten proces za sobą, i choć sam proces pisania jest wspaniały, to użeranie się z wydawnictwami nie za bardzo. Ale życzę powodzenia, będę czekała na jakiś tekst Twojego autorstwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam nienormalną, trzeba być sobą i robić swoje! A co do ksiązki to wgl wątpie czy ktoś by chciał kupić moją ksiązkę xD Wgl o czym aj bym tam pisała? No i jakie wydawnictwo chciałoby ją wydac xD

      Usuń
    2. Chociażby o fotografii, o! :)) A jeśli powieść, to trzeba wypatrywać pomysłów i przelewać je na kartki zeszytu/plik w wordzie. I zawsze można postawić na selfpublishing, bo z wydawnictwami to naprawdę ciężko.

      Usuń
  3. Wróżka Zębuszka nie, ale Wróżbita Maciej słyszy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w sumie marzenia podobne do Twoich!

    OdpowiedzUsuń
  5. nic tylko życzyć zrealizowania marzeń :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam kilka takich marzeń i niektóre z nich są podobne do Twoich. :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się je zrealizować i tego życzę także Tobie. :)
    http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki kochana za spełnienie marzeń, bo to piękne móc je spełniać! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 1, 2, 3 ,4, 7, 8 i 10! Tak samo jak ja! :D Tylko, że zamiast Rio myślałem o Londynie jeszcze, a do Japonii to na wiosnę chce polecieć, jak tam jest wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zazdroszczę Ci Australii. Chciałabym tam zamieszkać. Odkąd brałam udział w konkursie gdzie głównym motywem była Australia to zakochałam się w niej. Przymniesz mnie na tydzień? :D

      Usuń
    2. Nie ma czego zazdrościć, daleko wszędzie, a szczególnie od rodziny. Australia to było moje marzenie od 2000 roku gdy była tutaj Olimpiada :)

      Usuń
    3. Akurat co do odległosci mogłabym się przyzwyczaić, ale tak czy siak chciałabym tam mieszkach :D

      Usuń
  9. Życzę Tobie wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim realizacji tych wszystkich marzeń! Na wystawę mnie kiedyś zaproś, kocham Twoje zdjęcia i poczucie estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostaje mi tylko życzyć spełnienia marzeń :D na pierwsze bym się nigdy nie odważyła, drugi to również moje :D zawsze się gdzieś skrywało od dłuższego czasu. tatuaż też jest na mojej liście, ale to musi być coś wyjątkowego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro żyjemy tylko raz to tylko raz mam okazję skoczyć z kanionu wiec nie ma na co czekać.
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń