1/20/2014

Nowy rok, nowy sprzęt, nowe horyzonty.

Ha. No i znowu tu jestem. Jak już wspominałam jestem najgorszą 'blogerką' jaka znam. Moja systematyczność leży, ale postaram się to zmienić ponieważ to jedno z moich postanowień noworocznych.
1) Więcej pracy. Do tego postanowienia zaliczamy naukę, sesje, pracę nad sobą swoimi zdolnościami i wadami. Mam nadzieję, że wytrwam i cokolwiek uda mi się polepszyć.
2) Mniej jedzenia. Nie chce chudnąć. Chcę tylko lepiej dawkować i uregulować godziny pomiędzy posiłkami. Chyba należę do tych nielicznych nastolatek, które praktycznie akceptują swój wygląd w 100% i nie chcą na siłę wyglądać jak anorektyczni z wybiegów, jak to dzisiejsza prasa, telewizja i inne media dzielnie wpajają nam, już od najmłodszych lat.
3) Polubić mojego kota. Od dzisiaj zero drapania, gryzienia i innych takich z moim kotem. Przechodzimy na pokojową stronę naszej pseudo 'kocio-przyjaźni'. Życzcie powodzenia.

Dobra no to coś o nowym roku było teraz może trochę o nowym sprzęcie.
Mimo iż urodziny mam dopiero 10 lutego to mój prezent jest już u mnie od tygodnia. Jak na razie to chyba najlepiej zainwestowane moje pieniądze ever. No ale co do jakości zdjęć, funkcji, mobilności itd będę mogła powiedzieć dopiero po sesji.
Apropo sesji. Dzisiaj doszła do mnie piękna sukienka którą dostałam od Dresslili. To tylko jedna z wielu, które w tym roku przejdą przez moje ręce podczas sesji. Nie chcę zapeszyć i mam nadzieje, ze na 4 przyszłych współpracach z projektantami się nie skończy. Życzcie powodzenia.

Ostatnimi czasy dostaję od was dużo pytań, więc razem z Ad postanowiłam urozmaicić to suche odpowiadanie na pytanie na asku. W planach mamy nakręcić wesoły filmik z waszymi pytaniami a moimi odpowiedziami. Pytania możecie zadawać a moim asku: www.ask.fm/MartynaCzarnynoga lub pod filmikiem (link niżej) Mile widziane pytania inne niż "gdzie przerabiasz zdjęcia", "jaki masz aparat", "pokaż jak przerabiasz zdjęcia". Może coś kreatywnego? O sztuce, zainteresowaniach? A zresztą piszcie co chcecie. Chętnie odpowiem na wszystko już wkrótce. PS Pytania do Ad też można zadawać

No i to by było na tyle. Poniżej piszcie o czym chcielibyście przeczytać w następnym poście.
Dobranoc Kochani.
Pozdrawiam Mat :*







8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać sesji z sukienką:). Może potrzebujesz jakiejś biżuterii:P??

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze, że wróciłaś :) Naprawdę lubię twojego bloga :P
    Już wiesz czy składasz papiery do plastyka? Masz talent we wszystkich dziedzinach artystycznych ? Wyćwiczyłaś takie rysowanie czy przychodzi ci to od tak? Jakiego jedwabiu do włosów używasz ? Podcinasz sobie końcówki włosów regularnie? Gdzie planujesz wakacje? Masz jakieś sposoby na naukę angielskiego (języków) i innych przedmiotów? Robisz na lekcjach notatki czy uczysz się z książek? Jaki przebieg ma twój stary Nikon? Jak myślisz gdzie mogę kupić fajny szkicownik i jakich ołówków używać do rysowania sobie np. pomysłów na sesje? Skąd czerpiesz inspiracje na outfity do sesji i make up i przede wszystkim jak nauczyłaś się robić makijaż modelkom, bo ja jestem w tym kompletnie zielona, fajnie jakbyś kiedyś pokazała na blogu jakieś wskazówki dotyczące malowania na sesje czy coś :) Jakie jest twoje ulubione jedzenie? Jakie zdrowe przekąski jesz?(Jakieś sałatki owocowe, owoce z czymś czy coś?) Jak najczęściej wyglądają twoje poszczególne posiłki? Jak wyglądały twoje treningi biegowe?(zastanawiam się w jakiej ilości i jakie ćwiczenia wykonywałaś) Jak wyglądały twoje ćwiczenia, gdy skończyłaś z bieganiem?(robiłaś abs? jak często? z mel b czy jakiś inny? biegałaś lub wykonywałaś jeszcze jakieś ćwiczenia? w jakiej ilości?) Ile litrów płynów pijesz dziennie? Jakie są twoje ulub i znienawidzone przedmioty? Polecasz jakieś książki do nauki ang albo słowniki, z których warto korzystać(jakie wydawnictwa i czy idiomów czy przysłów czy coś? Prócz King'a co jeszcze czytasz? Nie udało mi się wymyślić bardziej bezsensownych pytań :c przepraszam ;d miłego odpowiadania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przyłączam się do pytań koleżanki :D też mnie to ciekawi

      Usuń
    2. nie wiem czy odpowiadać tutaj czy w filmiku :)

      Usuń
    3. w filmiku możesz :) chociaż kilka pytań w formie posta byłoby ciekawie :)

      Usuń
  3. do jakiej szkoły się wybierasz? Czy będzie ona związana z fotografią bądź rysowaniem? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post.
    Za chwilę dodaję do obserwowanych.
    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego:
    http://julaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń