Kanał TEENWORLD1210




Tak reklama, reklama, reklama.
Od jakiegoś roku mamy z Ad. kanał na YouTube. Wstawiamy tam filmiki z sesji, które nakręca i montuje Ad. Mamy plan aby w najbliższych czasach dodawać tez inne filmiki bardziej tematyczne.
Nigdy nie zamierzałam i nie zamierzam być jak typowa 'vlogerka' Wgl. co to jest xD Nie chce pokazywać wam zawartości mojej torebki, mojej szafy ani pokazywać 'jak sie malować' czy 'jjak sie ubierać' bo przecież kim jestem żeby uczyć was wizażu xD A moja wiedza na temat mody jest znikoma. Chcę pokazać Wam kim jestem. Jak wyglądam, jaki mam głos. Nie raczej nie będę śpiewać bo mój głos brzmi jak połączenie krzyczącej mewy i wściekłego głodnego nietoperza . Jakkolwiek on brzmi. Poza tym Ad mogłaby tego nie przeżyć.Dużo ludzi pytało mówiło mi że fajnie byłoby zobaczyć mnie i poznać. Ponieważ przeważnie stoję po tej drugiej stronie obiektywu. Na początku byłam do tego sceptycznie nastawiona, ale z biegiem czasu sie przekonałam. Więc zobaczymy co przyniesie przyszłość. Na razie w planach jest filmik z odpowiedziami na wasze pytania a kto wie co wyjdzie w praniu.

Zapraszamy do subskrybowania naszego kanału TEENWORLD1210 i oczekiwania na nowości.
Buziaki
 ~`Mat





------------------------------------------------------------------------------------------------------------


www.facebook.com/MartynaCzarnynogaPhotography


ZAPRASZAMY NA NOWY FILMIK Z SESJI.






10 komentarzy :

  1. w jakim programie Ad montuje filmiki? bardzo dobrze jej to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod pytaniem!

      Usuń
    2. Hej! Dziękuję bardzo za miłe słowa. Zależy jakiego rodzaju filmik montuje, ale tak to iMovie i Final Cut Pro ;)

      Usuń
  2. Od dawna subskrybuje wasz kanał i nie mogłam doczekać się aż będziecie tam coś wstawiać i się doczekałam! Miło słyszeć że będą tam też inne filmy niż tylko backstage sesji :)
    charmindcharworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Widzieć tylko przez obiektyw © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka