Wyniki konkursu Sheinside

6/29/2015

Wyniki konkursu Sheinside



Dwa tygodnie temu, razem z SheIn zorganizowaliśmy dla was konkurs. Bardzo się cieszę, że wzięło w nim udział ponad 200 osób a wśród nich znalazły się nawet znajome mi nazwiska, to bardzo miłe. To bardzo dużo jak na początek. Pozdrawiam, również wszystkich geniuszy, którzy myśleli, że jeśli wkleją swoje zgłoszenie 50 razy to ich szansa na wygranie wzrośnie 50 razy. Zapewne się zdziwili, bo osobiście wpisywałam, po kolei każde zgłoszenie do maszyny losującej a potem wylosowałam jednego zwycięzcę. Całe losowanie można zobaczyć na moim snapie (czornychomik) Dobra, przechodząc do rzeczy...



Konkurs wygrywa: 

> Angelika Sadokierska <


Przypominam, że do wygrania był bon upominkowy o wartości 125$, czyli około jakieś 440zł do zrealizowania w sklepie SheIn
Serdecznie gratuluję zwyciężczyni!
Mam nadzieję, że w kolejnym konkursie weźmie udział jeszcze więcej osób niż w tym.
Pozdrawiam serdecznie ~`Mat
500 000 wyświetleń + nowy layout bloga!

6/26/2015

500 000 wyświetleń + nowy layout bloga!



500 000! Nawet nie wiem kiedy to minęło!
Gdy zaczęłam pisać bloga tak trochę częściej, nawet nie zwróciłam uwagi na wyświetlenia, a teraz? Teraz jest was tu coraz to więcej, więcej i więcej! Dzięki temu wiem, że robię to dobrze. Chyba znalazłam kolejną rzecz, która nie dość, że sprawia mi przyjemność to jeszcze podoba się wam i dostaję z tego powodu ogrom pozytywnych komentarzy! 
Dobra i tak jestem spóźniona, bo już ponad 530 000 wyświetleń, ale tak czy siak, chciałam Wam tutaj bardzo serdecznie podziękować.
 Nic tylko czekam na 1 000 000! 

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć zmieniłam wygląd i układ mojego bloga na bardziej przejrzysty, czytelny i bardziej 'blogowy'.
 A to wszystko dzięki Blokotek
Jest to blog, na którym znajdziecie ciekawe szablony, gadżety, dodatki na wasze blogi +wiele pomocnych filmików czy tutoriali jak zmienić wygląd story. Dziękuję bardzo za użyczenie mi tego szablonu i miłą współpracę! 
Wielkie dzięki również dla mojego brata, który przez 3 godziny siedział i grzebał razem ze mną w HTML tego szablonu. Bo jednak szablon to tylko szablon. trzeba było dodać dużo spersonalizowanych rzeczy, które jednak nie okazały się takim banałem, jak to a na lekcjach informatyki! 


Mam nadzieję, że wam tak samo jak mnie podoba się prowadzenie bloga i z dnia na dzień z posta na post wkręcam się w to bardziej. W niedalekiej przyszłości zapowiada się jeszcze kilka myślę, fajnych współprac, może jakieś konkursy dla was? Co wy na to?! Piszcie w komentarzach czy podoba się wam nowy wygląd i jaki post najchętniej przeczytalibyście a ja postaram się go zrobić!
+Małymi kroczkami wkraczam w YouTuba więc do zobaczenia!
++Życzę Wam miłych, słonecznych, nieprzespanych czasem szalonych ale i bezpiecznych wakacji!


PS Przypominam o trwającym konkursie! >klik<




Sesja | Natalia Skotnicka

6/24/2015

Sesja | Natalia Skotnicka



Pamiętacie jeszcze mój konkurs, w którym do wygrania była sesja zdjęciowa? 
Wreszcie udało mi się spotkać ze zwyciężczynią. W bardzo miłej atmosferze zrobiłyśmy sesję, zjadłyśmy obiad a potem wybrałyśmy się na zakupy. A tutaj efekty naszej współpracy.


















Proszę was w klikanie linku poniżej: 

SUKIENKA - SheIn

Sprzedaję sukienkę z tej sesji!: >link do sukienki<




Łatwe i proste upięcie włosów na krótkich włosach | Mat

6/22/2015

Łatwe i proste upięcie włosów na krótkich włosach | Mat


Łatwe i proste upięcie włosów na krótkich włosach






Po ostatnim poście, dostałam jeszcze więcej pytań jak robię takie upięcie włosów.
Właściwie nie ma nic łatwiejszego! Wystarczy jedna opaska z gumką i trochę cierpliwości.
Mam nadzieję, że wszystko dobrze pokazałam na filmiku!
Zapraszam do subskrybowania, oraz na mój Instagram!




+ przypominam o konkursie w poprzednim poście!




www.facebook.com/MartynaCzarnynogaPhotography

White&Stripes | 16.06.2015 + KONKURS

6/16/2015

White&Stripes | 16.06.2015 + KONKURS






Kolejny zestaw, nieco bardziej wakacyjny niż ostatni, ale dalej dość prosty i klasyczny jak dla mnie.
Poniżej znajdziecie odnośniki do sklepów z ubraniami. Dodatkowo, mam dla was konkurs! Gra toczy się o niemałą stawkę więc zapraszam wszystkich do wzięcia udziału, ponieważ jest to banalnie proste! (Więcej informacji poniżej) Mam nadzieję, że pogoda dopiszę, a ja będę mogła w końcu zrobić jakąś porządną sesję. Chciałam poznać waszą opinię, czy dalej mam dodawać takie zestawy jak ten i poprzedni? Czy chcecie kolejne konkursy? Wszystkie propozycje piszcie w komentarzach. 
A tymczasem zapraszam do zdjęć 'outfit'u' + odnośników i konkursu poniżej! 

Foto: @Ad








Spodenki - ROMWE   |   Buty - Converse   |   Bluzka - ROMWE   |   Plecak -  SheIn    |  Zegarek - Reserved

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


KONKURS!
A w nim do wygrania kupon za zakupy w SheIn o łącznej wartości 120$
 (Przy obecnym kursie to około 440zł)

Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Zarejestrować się na stronie SheIn:  > klik <
2. Polubić stronę www.facebook.com/SheInside
3. Pozostawić poniżej komentarz a w jego treści podaj swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail,
najlepiej ten sam który użyliście do rejestracji na SheIn (potrzebny do kontaktu) I to  tyle :)


 Zgłoszenia do konkursu nadsyłajcie od dziś aż do 28.06.2015r.
 Losowanie przeprowadzę 29.06.2015r. Film z losowania będzie można bezpośrednio zobaczyć na moim Snapie
 ( czornychomik ) a także na Facebooku i blogu! 

Grey&Simply | 11.06.2015r

6/11/2015

Grey&Simply | 11.06.2015r




Oj dawno nie było tutaj nic 'modowego'.To może mała odskocznia od ćwiczeń, diet i potu? Więc chyba czas najwyższy na coś letniego, czyż nie?
 Jakoś nigdy nie szaleję ze 'stylizacjami' przeważnie jest to coś minimalistycznego jak i w tym przypadku. Powiem wam, że dość długo szukałam takiej właśnie sukienki. Owszem były w sieciówkach, ale miały te wycięcia po bokach bardzo wysoko, bo niemal, aż do samej talii. Znalazłam coś podobnego na SheIn. Zaryzykowałam i zamówiłam. I o dziwo wszystko na mnie pasowało i leżało całkiem nieźle, więc postanowiłam wykorzystać tą sukienkę do tego posta. Do tego mam plecak z imitacji skóry z frędzlami. Zauważyłam, że te 'boho' frędzle ostatnim czasem są wszędzie, więc dlaczego by nie? Mam również inna sukienkę, którą mam nadzieję, już niedługo, zobaczycie na sesji z dziewczyną, która wygrała mój konkurs jakiś czas temu. 
A jak na razie, zapraszam do mojego outfit'u!



 Jak zwykle proszę o klikanie w link poniżej! (odnośniki bezpośrednio przenoszą na stronę z ubraniem)

 Sukienka - SheIn.com |  Buty - DeeZee  |  Plecak -  SheIn.com |  Okulary - H&M






J E Ż E  L I   P O D O B A   C I   S I Ę   T E N   P O S T   K L I K N I J 
  P O D O B A   M I   S I Ę   P  O  N  I Ż  E  J

Akcja motywacja! Wyzwanie 4 tygodnie | Tydzień #2

6/08/2015

Akcja motywacja! Wyzwanie 4 tygodnie | Tydzień #2


"Akcja Motywacja" #2 Tydzień!





Pierwszy tydzień minął bardzo szybko. Może dlatego, że ostatnie 4 dni były długim weekendem? Długi weekend czy też nie, ja nie zwalniałam tempa i wy TEŻ NIE! Co zauważałam po hasztagowanych zdjęciach na Instagramie #AkcjaMotywacjaMat! Jestem dumna i pełna podziwu dla was, że mimo wolnego, upałów i zapewne wielu pokus, tak dużo z Was ruszyło się i ćwiczyło, jeździło na rolkach, jadło zdrowo itd. Mam nadzieję, że kolejne tygodnie będą tak samo owocne!
Nadszedł drugi tydzień. Czas na podsumowanie poprzedniego tygodnia i delikatną zmianę treningów na przyszłe 7 dni.

Podsumowanie:
Rower: 70km - 4h:32m
Rolki: 57km - 4h:10m  rekord: - w 1h: 11.11km |  - 10km w 40m:38s

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trening na ten tydzień:

1. Rozgrzewka:
Do tego można dodać również jadę na rowerku stacjonarnym lub krótki trucht. + Rozciąganie

2. Ćwiczenia - 2 tydzień: Obwodowo spalanie + nogi + brzuch

4. Rozciąganie 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#2 Założenie na ten tydzień: 
Codzienna jazda na rolkach (lub rowerze) 10km minimum. 
W tym tygodniu stawiam na rolki, które chyba stał się moim ulubionym sportem.
 Moje stawy nie cierpią przez nie i praktycznie nic mnie nie boli. Ale o tym kiedy indziej.


Pozwoliłam sobie wstawić kilka Waszych udostępnionych zdjęć, aby pokazać, że można! 
Życzę powodzenia i do następnego postu!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Truskawki, jogurt i otręby - Czyli idealny deser! |  #AkcjaMotywacjaMat

6/04/2015

Truskawki, jogurt i otręby - Czyli idealny deser! | #AkcjaMotywacjaMat


'Idealny deser dla wszystkich dbających o figurę!'



Skoro już ćwiczymy, jemy zdrowo to mam dla was propozycję lekkiej a zarazem bardzo sycącej przekąski która idealnie nadaje się na podwieczorek, drugie śniadanie lub późną kolację. Ja wybrałam opcję z truskawkami, ale wy możecie robić to z dowolnym owocem, najlepiej tym, który najbardziej lubicie. Można również zastąpić owoce bakaliami i orzechami. 
Dlaczego ten 'deser' jest tak dobry? Ponieważ połączenie jogurtu naturalnego + otręby, bardzo mocno przyspiesza nasz metabolizm, co pomaga w chudnięciu. Ale nie o dietę tutaj chodzi a o zdrową przekąskę, którą zastępujemy podjadanie czekolady czy czipsów. W dodatku, przygotowanie tego posiłku to kwestia kilku minut o ile mamy wszystkie składniki. A potrzebne nam są: 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Truskawki (lub dowolny owoc, np. pomarańcza, mandarynka, banan, jagody, albo bakalie i orzechy) ilość według uznania
* Jogurt Naturalny  ~150gram
* Otręby  ~1,5 łyżki stołowej 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak oto przygotowany nasz deser możemy schłodzić w lodówce, wtedy będzie idealny na nadchodzące upalne dni. Słodycz owoców zastępuje nam dodawanie cukru, w ostateczności możemy dodać łyżeczkę miodu dla podkręcenia słodkości dania. Takie danie, popite szklanką wody sprawia, że nie jesteśmy głodni przez długi czas, gdyż otręby 'puchną' w naszym żołądku, dając uczucie sytości jednocześnie przyspieszając nasz metabolizm!





Mam nadzieję, że ten deser przypadnie wam do gustu. Jeśli macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na niskokaloryczne przekąski to piszcie w komentarzach! 
Jednocześnie chciałam napisać, że bardzo cieszę się z faktu, że coraz to więcej osób dołącza się do mojej akcji #AkcjaMotywacjaMat która trwa od poniedziałku. Nawet nie wiecie, jak miło jest mi na sercu, gdy widzę kolejne wasze zdjęcia z hula hop, ze zdrowym jedzeniem czy na rolkach otagowane hasztagiem #AkcjaMotywacjaMat (Serdecznie zachęcam do tagowania waszych zdjęć na Instagramie, wtedy chętnie wejdę skomentuję i zobaczę wasze postępy!) Również dziękuję za wszystkie miłe słowa dotyczące motywacji! Na wszystkie pytania odpowiem na moim asku!
Życzę wam dużo samozaparcia i radości w dążeniu do perfekcji! 
Pozdrawiam serdecznie ~`Mat



J E Ż E  L I   P O D O B A   C I   S I Ę   T E N   P O S T   K L I K N I J   P O D O B A   M I   S I Ę   P  O  N  I Ż  E  J

Akcja motywacja! Wyzwanie 4 tygodnie | Tydzień #1

6/01/2015

Akcja motywacja! Wyzwanie 4 tygodnie | Tydzień #1

Akcja Motywacja!




A więc do wakacji zostało 30 dni czyli 4 tygodnie. Zapewne nie wielu z was pokusiło się o zadbanie o swoją formę wcześniej. Więc to ostatni dzwonek aby coś ze sobą zrobić i być w pełni zadowolonym z swojego ciała w te wakacje.
Proponuję więc nową akcję, "Akcję motywację" Będziemy uświadamiać sobie, że najlepszą motywacją jesteśmy my sami i to co robimy a przy okazji ćwiczeń będziemy gubić zbędne kilogramy czy rzeźbić sylwetkę.
 Nie będziemy skupiać się tylko nad ćwiczeniami, ale również nad jedzeniem czy naszą własną akceptacją.

Wiem, nie jestem trenerem personalnym, nie jestem absolwentem AWF'u czy dyplomowanym trenerem, ale układając swój plan ćwiczeń zauważyłam poprawę, więc dlaczego by się z tym nie podzielić? Jeśli jesteś chętna do podjęcia tego wyzwania, zapraszam do przeczytania serii postów przez kolejne 4 tygodnie. Wiadomo też, że przez 4 tygodnie za dużo nie zdziałamy, ale pomyśl 'to zawsze te 4 tygodnie pracy nad sobą a nie siedzenia przed tv w oczekiwaniu na cud z nieba'. A więc jeśli jesteś chętny do podjęcia się pracy nad sobą i przyłączenia się do mnie to musisz zaakceptować te kilka podpunktów, które będą dobrym początkiem wyzwania. 

Od dziś:
1. Zero słodyczy (Tak, Nutella też się do tego zalicza. Zastąp je warzywami i owocami)
2. Zero słodkich, gazowanych napojów. (Najlepiej tylko woda i herbata. Napoje gazowane to niepotrzebny cukier) 
3. Zero fast-food'ów. (Tutaj chyba nie trzeba nic tłumaczyć)
4. Zero podjadania pomiędzy posiłkami. (Między pięcioma, regularnie jedzonymi posiłkami!)
5. Zasada 'Nie jemy po 18.00' - wykreślić! (Ostatni posiłek jemy 2/3h przed snem)
6. Więcej ruchu! Z komunikacji miejskiej przerzucamy się na spacer czy rower.
7. Codzienne treningi. (Tak, jeden dzień robi różnicę i nie należy robić sobie przerwy bo będziemy musieli zaczynać wszystko od nowa.)
8. Pozytywne nastawienie (Aby lepiej się nam trenowało)
9. Wytrwałość (Beż tego daleko nie zajdziemy) 
10. Czerpanie przyjemności i satysfakcji z tego co robisz! (Bo nic nie powinno nas tak uszczęśliwiać jak satysfakcja z dobrej roboty) 


Pytanie, skąd pomysł na taką serię? Stwierdziłam, że skoro już robię coś takiego dla siebie to będę się tym z wami dzielić a może ktoś kto szuka motywacji przyłączy się do mnie i będziemy się razem wspierać. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trening na ten tydzień (codziennie):

1. Rozgrzewka:
Do tego można dodać również jadę na rowerku stacjonarnym lub krótki trucht. + Rozciąganie

2. Ćwiczenia - 1 tydzień: Brzuch, Nogi:

3. Dla nieugiętych w ćwiczeniach: 

4. Rozciąganie 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#1 Założenie na ten tydzień:
Przynajmniej 4 razy w tygodniu wybierz się na rolki, deskę, rower. 
(I tutaj już każdy według swoich upodobań, możliwości może wybrać to co lubi. Jeśli chodzi o długość to już twoja indywidualna sprawa. Będziesz jeździć tyle ile uważasz za potrzebne. To dodatkowy ruch do ćwiczeń który pomoże naszemu organizmowi jeszcze lepiej ćwiczyć) 
- Zapomniałam dodać, że wagę odstawiamy na bok. Ponieważ nie patrzymy na to ile ważymy a jak wyglądamy. Więc jeśli ktoś chce to może zważyć się dziś i odstawić wagę w kąt. Bo jak wiadomo: > klik <



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To chyba na tyle jeśli chodzi o pierwszy post. Wszystkie pytania możecie kierować na mojego Aska lub pisać w komentarzach. Również mój instagram, na przyszłe 4 tygodnie zostaje przejęty przez moje 'sportowe ja', więc w najbliższym czasie, będzie można znaleźć tam dużo, dużo zdjęć z moimi poczynaniami. Jeśli ktoś che się przyłączyć do akcji, może dodawać zdjęcia i tagować je hasztagiem #AkcjaMotywacjaMat wtedy i ja będę mogła zobaczyć wasze starania. 
W kolejnych postach pojawią się również inne pomysły na dodatkowe aktywności fizyczne. Będą również moje proponowane playlisty do ćwiczeń, dania, przekąski i wiele innych. Myślę, że tak jak w akcję z listami wkręci się w to sporo osób i razem będziemy osiągać cele! 
Do biegu, gotów, START!
Pozdrawiam serdecznie, wytrwałości! ~Mat