Multi Cleanser 5w1 - Under20





Hej ho!
W dzisiejszy poniedziałek chciałabym przybliżyć Wam jeden z linii kosmetyków marki Under20 "ANTI ACNE Intense", który otrzymałam. Jest to 'Multi Cleanser 5w1' czyli  5 aplikacji przeciw trądzikowi - Skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do powstawania trądziku.
Jak możemy zauważyć, jest to 5w1, czyli 
*ŻEL MICELARNY do mycia twarzy
*ŻEL DO DEMAKIJAŻU oczu i twarzy
*Peelingujący ŻEL DO MASAŻU
*MASECZKA do twarzy
*Oczyszczające SERUM NA DEKOLT I PLECY


pojemność: 150 ml

rodzaj produktu: żel, maseczka, produkt specjalny

działanie:  przeciwtrądzikowe, oczyszczające
wskazanie: skóra z widocznymi niedoskonałościami

Ja stosowałam to codziennie, jako żel myjący i maseczka. Na początek przemywałam twarz ciepłą wodą, następnie nakładałam żel i delikatnie wmasowywałam (peelingujący masaż). Zostawiałam go na około 20-30 minut w formie maseczki. Podczas spłukiwania żelu dodatkowo używałam go jako żel micelarny do mycia twarzy.


Może na początek:
~Jakie efekty działania jakie oferuje nam producent: 
"Rewolucja w walce z trądzikiem! Aktywny żel micelarny Multi Cleanser 5w1 dogłębnie oczyszcza skórę, odblokowuje pory i reguluje produkcje sebum i łagodzi istniejące zmiany trądzikowe. Skóra staje się idealnie nawilżona, świeża i miękka w dotyku."

~Moje obserwacje:
Stosowałam go codziennie. Po każdym zastosowaniu zauważałam że moja skóra na twarzy nie była tłusta tak jak po innych 'maseczkach' lecz świeża i delikatna. Nigdy nie miałam większego problemu z trądzikiem, raz na jakiś czas gdzieś coś wyskoczyło, ale to tyle. Po trzech tygodniach stosowania kosmetyków jest o wiele lepiej. Obecnie, praktycznie nic nie dzieje się z moją twarzą co mnie bardzo cieszy. Oczywiście aby efekty był lepszy należy stosować więcej kosmetyków z tej linii np, peeling, maseczka i płyn. Tak też robiłam, więc moja 'recenzja' nie może być zbyt obiektywna bo tak na prawdę nie wiem co najlepiej działa na moją skórę. 
Zapewne główne pytanie jakie padnie to, 'czy polecam?' 
-Tak polecam. Skóra po użyciu tego żelu jest nawilżona i mega odświeżona. A i produkt jest w dość przystępnej cenie. 

Link do produktu: Multi Cleanser 5w1 - 18.99zł


Składniki aktywne:

Wyciąg z soczewicy - redukuje produkcję sebum i odblokowuje pory
Wyciąg z żurawiny - wykazuje silne działanie antybakteryjne i antyoksydacyjne
Salicylan Sodowy - jest znanym środkiem delikatnie złuszczającym naskórek
Micele - delikatnie oczyszczają twarz z zanieczyszczeń i demakijażu

  • Dogłębnie oczyszcza – 78%
  • Łagodzi istniejące zmiany trądzikowe – 89%
  • Nawilża skórę – 89%
  • Reguluje produkcję sebum – 85%
  • Odświeża – 100%










JEŻELI PODOBA CI SIĘ TEN POST. KLIKNIJ "PODOBA MI SIĘ" PONIŻEJ

6 komentarzy :

  1. Kiedyś używałam under20, ale bardzo wysuszało mi skórę. Zamierzam jednak dać mu jeszcze jedną szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy pamiętać że każdy ma inny typ skóry i inaczej ona reaguje na dane kosmetyki :)

      Usuń
  2. Nie używałam go jeszcze ale może się skuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wypróbować! :D mam dość problematyczną skórę, więc może to będzie ten dobry żel do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Widzieć tylko przez obiektyw © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka