Weronika Janosz- sesja.




Cześć!.
Jak mi idzie "blogowanie"? Staram się :D
Okej więc tak, 23:45 idealna pora aby zacząć pisać post.
Zacznijmy od tego, iż, albowiem, gdyż w zeszłą sobotę razem z Weroniką zawitałyśmy ponownie (to już em, 3 raz?) do przepięknego domu Ad. na sesje. Dziękujemy bardzo za udostępnienie pomieszczeń i jedzenia.- Big Love!

Najpierw włosy. Weronika miała zakręcić loczki, jednakże zgubiła gdzieś wałki i postanowiła zawinąć 'loczki' a'la Miley Cyrus EMA 2013 PERFORMANCE. Jednak po rozplątaniu ich, rozczesaniu, dokręceniu kilku nowych loków lokówką całościowo wyglądało DOBRZE, więc zostawiłyśmy tak jak było. Makijaż. Makijaż miał wyglądać jak u Cary Delevingne a wygląda jak u Weroniki Janosz. No i dobrze. Oryginalność na pierwszym miejscu! Chyba jednak nie zostanę ''mejkaperem'' <smuteczek> Ubranie. To też było ciekawe. Ponieważ Weronika z buszem na głowie, 'podbitymi oczami' i białym futrem wyglądała jak jaskiniowiec po ciężkiej nocy walki z gruźlicą. Właściwie... pokój Ad w trakcie sesji jak i po wyglądał, jak jama jaskiniowca, który całą noc borykał się z silną chorobą. Ale chyba nam to wybaczy. Znowu. ^ ^ Co do ubioru. Ciesze się, że nie musiałam robić zdjęć "od tyłu" ponieważ tylnia część stroju trochę nam nie wyszła... ale co tam moje motto się sprawdziło "Nie będzie widać".
Dobra, makijaż jest, fryzura jest, ubrania są no to robimy zdjęcia! Plan był taki. Kilka fotek przy oknie i przechodzimy do salonu. W efekcie okazało się, że zdjęcia przy oknie to jest właśnie to. Zwłaszcza do tej jasnej stylizacji więc zostałyśmy tam do końca.
Jak zwykle śmiechom nie było końca. To chyba lubię najbardziej. Przerwy w zdjęciach, dobra kawa od Ad i ciastka :3
No okej. Zdjęcia zrobione. Gdy Weronika wyruszyła w odległą podróż do domu, my z Adą postanowiłyśmy nakręcić filmik z odpowiedziami, ale to kiedy indziej.

Chciałam bardzo serdecznie podziękować Żanecie za futerko :*
Adzie za świetny filmik, zdjęcia z backstage które możecie tu oglądać oraz za udostępnienie miejscówki, no i ciastka, kakao, kawę itd. Love You <3
Mam nadzieję, że sesja się Wam podoba. (Podoba się?)
CAŁOŚĆ na facebooku 31,01,2014

PS Wczoraj był 30 stycznia. Serdeczne sto lat dla wszystkich Martyn i Maciejów!


FILMIK!






















tak właśnie wyglądał tył Weroniki :D






Czytaj dalej >

Sukienka Dresslily



Cześć!
Co tam u Was słychać? Jak mijają wam ferie? Szkoła? Oceny? Nowy semestr, nowe nieprzygotowania do wykorzystania ^ ^ Pozdrawiam wszystkich 3. gimnazjalistów i do zobaczenia na testach w kwietniu.
No to tyle wstępu a teraz na temat.

Mniej więcej w ostatnich tygodniach grudnia dostałam propozycje partnerstwa z firmą Dresslily. Kontaktowałam się z nimi przez mojego tłumacza Ad no i od słowa do słowa nawiązała się współpraca. Głownie chodziło o to, że ja będę ich reklamować a oni do 5 miesięcy będą przysyłać mi sukienkę do sesji. Mówię spoko. Miejsce na blogu na reklamę jest a każda sukienka mile widziana.
Od jakiś 3 tygodni nie miałam z nimi kontaktu.Uznała, że sprawa przycichła więc nic z tego nie będzie. Zapomniałam o sukience i nawet nie pisałam do nich w tej sprawie.
Aż tu nagle. Kilka dni temu do drzwi mojego domu zapukał kurier. Odebrałam małą szczelnie zapakowaną paczkę. Pierwsze co pomyślałam 'a co jeśli to bomba? Lub 2 kilo chińskiej metaamfetaminy?" Niestety po opakowaniu okazało się, że to sukienka którą wybrałam xD Na początku w ogóle nie połączyłam wątku sukienki Dresslily z nieznaną paczką. No ale wszystko dobrze się skończyło. :)

Już w planach jest dość duża sesja z użyciem tej sukienki. Mam nadzieje, że wszystko się uda i wyjdzie wspaniale. Trzymajcie kciuki!
Tutaj kilka zdjęć poglądowych. Wybaczcie, ale jak na razie tylko zdjęcia mnie w lustrze. Oczywiście na wysokiej szczupłej modelce będzie wyglądać o niebo lepiej. Co o niej myślicie? Podoba się?Jakie buty do niej dobrać?
Zostawiam Was z tymi pytaniami i uciekam spać.
 Pozdrawia!
~`Mat


        






PS Podejrzewam, że po sesji sukienka będzie do sprzedania. 








Czytaj dalej >

Kanał TEENWORLD1210




Tak reklama, reklama, reklama.
Od jakiegoś roku mamy z Ad. kanał na YouTube. Wstawiamy tam filmiki z sesji, które nakręca i montuje Ad. Mamy plan aby w najbliższych czasach dodawać tez inne filmiki bardziej tematyczne.
Nigdy nie zamierzałam i nie zamierzam być jak typowa 'vlogerka' Wgl. co to jest xD Nie chce pokazywać wam zawartości mojej torebki, mojej szafy ani pokazywać 'jak sie malować' czy 'jjak sie ubierać' bo przecież kim jestem żeby uczyć was wizażu xD A moja wiedza na temat mody jest znikoma. Chcę pokazać Wam kim jestem. Jak wyglądam, jaki mam głos. Nie raczej nie będę śpiewać bo mój głos brzmi jak połączenie krzyczącej mewy i wściekłego głodnego nietoperza . Jakkolwiek on brzmi. Poza tym Ad mogłaby tego nie przeżyć.Dużo ludzi pytało mówiło mi że fajnie byłoby zobaczyć mnie i poznać. Ponieważ przeważnie stoję po tej drugiej stronie obiektywu. Na początku byłam do tego sceptycznie nastawiona, ale z biegiem czasu sie przekonałam. Więc zobaczymy co przyniesie przyszłość. Na razie w planach jest filmik z odpowiedziami na wasze pytania a kto wie co wyjdzie w praniu.

Zapraszamy do subskrybowania naszego kanału TEENWORLD1210 i oczekiwania na nowości.
Buziaki
 ~`Mat





------------------------------------------------------------------------------------------------------------


www.facebook.com/MartynaCzarnynogaPhotography


ZAPRASZAMY NA NOWY FILMIK Z SESJI.






Czytaj dalej >

Czarnynoga w HACID MAG




I kolejny mały artykulik w internetowym magazynie. Mała rzecz a tak cieszy. Jeśli ktoś 4 lata temu powiedziałby mi, że za kilka lat pewne francuskie, włoskie lub hiszpańskie magazyny będą chciały przeprowadzić ze mną 'wywiad' lub opublikować artykuł o moich pracach, wyśmiałabym go i nie uwierzyła. 
No a teraz proszę bardzo. 


Jestem bardzo szczęśliwa, że Hacid MAG uznało mnie jakoś 'future icon' grudniowego numeru. Fajne uczucie wiedzieć, że ktoś wreszcie docenia twoją ciężką prace i chce się nią dzielić. 
Życzę każdemu artyście aby kiedyś został doceniony nawet w malutkim stopniu bo każda praca warta jest uwagi. A ja, jak na razie planuje kolejne posty dla Was i sesje. Mam nadzieje, że sesja w sukience Dresslili wyjdzie świetnie i będzie się Wam podobać.

Serdecznie zapraszam do przeczytania lub chociaż przejrzenia grudniowego Hacid MAG.Świetne zdjęcia, wspaniałe projekty i ogrom inspiracji modowych i nie tylko.  (O mnie możecie poczytać na stronie 179)  
ZAPRASZAM i polecam. 
~`Mat.













Czytaj dalej >

Nowy rok, nowy sprzęt, nowe horyzonty.

Ha. No i znowu tu jestem. Jak już wspominałam jestem najgorszą 'blogerką' jaka znam. Moja systematyczność leży, ale postaram się to zmienić ponieważ to jedno z moich postanowień noworocznych.
1) Więcej pracy. Do tego postanowienia zaliczamy naukę, sesje, pracę nad sobą swoimi zdolnościami i wadami. Mam nadzieję, że wytrwam i cokolwiek uda mi się polepszyć.
2) Mniej jedzenia. Nie chce chudnąć. Chcę tylko lepiej dawkować i uregulować godziny pomiędzy posiłkami. Chyba należę do tych nielicznych nastolatek, które praktycznie akceptują swój wygląd w 100% i nie chcą na siłę wyglądać jak anorektyczni z wybiegów, jak to dzisiejsza prasa, telewizja i inne media dzielnie wpajają nam, już od najmłodszych lat.
3) Polubić mojego kota. Od dzisiaj zero drapania, gryzienia i innych takich z moim kotem. Przechodzimy na pokojową stronę naszej pseudo 'kocio-przyjaźni'. Życzcie powodzenia.

Dobra no to coś o nowym roku było teraz może trochę o nowym sprzęcie.
Mimo iż urodziny mam dopiero 10 lutego to mój prezent jest już u mnie od tygodnia. Jak na razie to chyba najlepiej zainwestowane moje pieniądze ever. No ale co do jakości zdjęć, funkcji, mobilności itd będę mogła powiedzieć dopiero po sesji.
Apropo sesji. Dzisiaj doszła do mnie piękna sukienka którą dostałam od Dresslili. To tylko jedna z wielu, które w tym roku przejdą przez moje ręce podczas sesji. Nie chcę zapeszyć i mam nadzieje, ze na 4 przyszłych współpracach z projektantami się nie skończy. Życzcie powodzenia.

Ostatnimi czasy dostaję od was dużo pytań, więc razem z Ad postanowiłam urozmaicić to suche odpowiadanie na pytanie na asku. W planach mamy nakręcić wesoły filmik z waszymi pytaniami a moimi odpowiedziami. Pytania możecie zadawać a moim asku: www.ask.fm/MartynaCzarnynoga lub pod filmikiem (link niżej) Mile widziane pytania inne niż "gdzie przerabiasz zdjęcia", "jaki masz aparat", "pokaż jak przerabiasz zdjęcia". Może coś kreatywnego? O sztuce, zainteresowaniach? A zresztą piszcie co chcecie. Chętnie odpowiem na wszystko już wkrótce. PS Pytania do Ad też można zadawać

No i to by było na tyle. Poniżej piszcie o czym chcielibyście przeczytać w następnym poście.
Dobranoc Kochani.
Pozdrawiam Mat :*







Czytaj dalej >
Widzieć tylko przez obiektyw © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka